Taktika Warlord Zon’ozz – LFR

0 Flares Twitter 0 Facebook 0 Google+ 0 Filament.io 0 Flares ×

Na normální obtížnosti je Warlord Zon’ozz jeden z nejtěžších 4 bossů. Dokonce hravě předčí i Hagara the Stormbinder, která má lepší drop. Je to pořádný DPS race, kde jediná chyba způsobí pořádný wipe. Když jsme se v guildě vsázeli, který boss z patch 4.3 bude jako první nerfnutý, vsadil jsem si právě na Warlord Zon’ozz a Ultraxion.  Naštěstí na obtížnost LFR stačí pár lidí, kteří vědí jak na to.

V jednotlivých fázích létá docela dost efektů, takže si snižte detaily pokud máte problém s FPS. Majitelé výkonnějších PC s nadupanou grafickou kartou si mohou vychutnávat temnou druhou fázi.

Celý souboj má v podstatě 2 fáze.

V první se normálně jede DPS, druhý tank se stará o kuličku, která tam poskakuje.

V druhé fázi se všichni zběhnou na hromadu, aby ulehčili healerům práci.

Práce pro DPS

Pokud druhý tank ví co dělat, tak DPS jen řežou do bosse. Nesmí stát před tankem, který si natočil bosse o 90 stupňů proti směru hodinových ručiček. Boss totiž „fouká“ podobně jako draci.

Jestliže se rozhodnou jít bosse jako na normál obtížnosti, melee DPS stojí normálně u Bosse na 6ti hodinách (představte si bosse jako klasické hodiny). Rangedka jsou od něj cca 20 yardů, také na 6ti hodinách. Mezi melee a ranged DPS létá kulička. V momentě kdy má 10 se melee DPS uhnou, anebo proběhnou bossem.

Práce pro tanky

Jeden z tanků naběhne k bossovi a otočí jej o 90 stupňů proti směru hodinových ručiček a vychutnává si pravidelný příjem damage. Na bossovi se stackuje enrage. Vyplatí se tak nechávat obranné CD. Postupně je pak pouštějte od 5 tacků od nejslabšího po nejsilnější. Každá fáze začíná vyhozením kuličky. Ta se vytvoří za zády tanka. Když kulička narazí do hráčů rozdělí mezi nimi damage a zvýší se jí příští damage. Na normál si jí přepinkávají ranged a melee DPS. V LFR přes ní hopsá druhý tank dokud nemá deset stacků pak jí nasměřuje (je to jak pinball) na bosse. Občas musí první tank popojít. Jakmile je zasažen boss přejde se do druhé fázi. Za každý stack na kuličce se mu zvýší damage co dostane o 5%. Fáze 2 začíná tím, že boss jde na místo kde stál na začátku. Přežijete brutální AOE damage a jde se znova.

Práce pro healery

Pokud se rozhodne raid pro klasickou taktiku (kuličku si přepinkávají melee a ranged DPS), tak se zaměřte na ně. Jestliže se o ní stará druhý tank, chce si jej dát do focusu a zaměřit se na něj. Vyděl jsem taktiku kde u něj stály 2 healeři, aby se mezi ně rozložil damage. Ale tank to zvládne ustát sám. Na kuličku fungují CD jako bublina, kostka atd.

V druhé fázi se všichni seběhnou k bossovi. Tam pusťte masivní AOE heal. Jako ve většině LFR soubojů největší zodpovědnost bude na healerech 🙂

Upozornění

Sice jsem to psal na začátku, ale pokud máte problém s tím, že váš počítač prostě nestíhá, tak si snižte detaily na minimum. V mezifázi jak jsou všichni na sobě je to prostě jeden grafický AOE efekt vedle druhého. Detaily si můžete po souboji znovu zvýšit. Chce to tam prostě lepší grafickou kartu anebo rovnou speciálně konstruované herní PC. Procesoru ušetříte výkon pokud si vypnete addony jako recount. Prostě ty co zpracovávají a vyhodnocují velké množství informací. World of Warcraft sice nepatří mezi nejnáročnější hry, ale 25 man raidy a některé situace dokáží váš počítač pěkně zavařit. Pamatuju si jak se mi při souboji rozblikal varovný signál, že teplota procesoru překonala 70 stupňů.

Příspěvek byl publikován v rubrice Raids se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.