The Stonecore – normál

0 Flares Twitter 0 Facebook 0 Google+ 0 Filament.io 0 Flares ×

Tato instance se nachází v Deepholmu a přístup sem máte až od lvl 82, kdy získáte prequest z tabule na náměstí. Instance se nachází na západní stěně Temple of Earth zhruba uprostřed (výškově). Jsou zde 4 bossové a tato intance má jednu nevýhodu. Pokud jste na 85tce a jdete jí na normál (například přes random LFM), tak nedostáváte reputaci do cataclysma frakcí. Na HC je zase poměrně těžká, ale tento článek je o normál variantě.

Hned po vchodu se setkáte se skupinkou kterou vede Millhouse Manastorm. Jakmile mu uberete větší množství životů tak zdrhne k další skupince.

Corborus

První boss v The Stonecore není příliš nebezpečný, tedy na normál samozřejmě. V první fázi dává klasicky damage do tanka. Jednou za čas si vybere náhodného člena party a použije na něj jakýsi déšť krystalků. Před tímto je dobré utéct ať ušetříte manu healerovi. Ten se musí probojovat skrz Dampening Wave, která dává shadow damage a absorbuje healing. Po ztrátě pár set tisíc životů nastane fáze 2.

Corborus se zakope a začnou se spawnovat addi. Tady by se skupinka měla držet pohromadě a tank AOEčkovat co se dá. Občas uvidíte pruh kamení a prachu. Zanedlouho tudy skočí Corborus a dá pořádnou šlupku všem kdo tu stojí. Pak se vynoří a vše jako ve fázi 1.

Slabhide
Tento drak není problém. Má dvě opakující se fáze. V první fázi fouká jako každý drak, občas se na zemi objeví prach a kamení, které se promění na lávu. Tank se musí šoupnout, aby v tom nestál. V druhé fázi začnou padat krápníky. Kam dopadnou signalizují černé skvrny na zemi.

Je to poměrně lehký souboj se šancí na získání draka, který z něj velice vzácně padne.

Ozruk
Tady začíná ta pravá zábava. Na normál je tento souboj v podstatě jen o tom, jestli tank zná taktiku. Pokud ano, tak není problém. Na rozdíl od HC je fight brnkačka.

Tank si stoupne zády ke zdi. Melee DPS musí být za Ozrukekm a rangedka stačí na dostřel. V momentě když Ozruk začne kouzlit Ground Slam tak musí tank podběhnout pod jeho nohami a počkat než to dočaruje (většinou to stíhá tak tak). Ground Slam má kuželovitou výseč působení a dává damage za 80K na normál. Jakmile je kouzlo dočarováno musí se urychleně vrátit na své původní místo. Většinu následuje Shatter, ten dá damage za cca 30K, ale je značne redukovaný armorem, a odhodí všechny zasažené několik yardů do dálky. Na normál se tento damage v pohodě dá ustát. Když stojí tank u zdi tak vás neodhodí jen schytáte nějakých 20K damage, což není problém.

Boj tedy vypadá následovně: Tank se opře o zeď, když Ozruk kouzlí Ground Slam podběhne mu mezi nohy, za něj a po skončení se vrátí zpět. Když Ozruk zakouzlí Shatter tank prostě čeká, zeď zabrání odhození. Na normál je to prostě brnkačka.

Ozruk ještě používá abilitu pomocí které na 20% vrátí reflectne buď magic damage anebo melee. Ale většinou na to DPSka neberou moc ohledy.

High Priestess Azil
Než se do ní pustíte musíte zabít 3 skupinky její přívrženců. Neberte je hlavně naráz. Pěkně skupinku po skupince a nechte ať si je tank pěkně nabere. Jestli zatargetují DPSko tak ho zabijí.

Jakmile pullnete Azilu a naberete agro začne s tankem házet. Prakticky se nedá tankovat. Jednou za čas hodí na zem void zónu. Té se musíte vyhnout. Postupně přibíhají addi. Správně by je měl healer protáhnout přes void zónu a oni zemřou. Jestli nezná taktiku, zpanikaří, anebo void zóna se vyčerpá musí mu tank pomoct.

Občas na sebe hodí Azil štít. V ten okamžik naběhne větší množství addů a musí se zergnout. Pak se opět retargetne na ní a nuke. První souboje jsou většinou dost zmatečné, ale není to těžký souboj.

Akočliv je Stonecore na normál poměrně jednoduchá instance na HC je to jedna z nejtěžších, takže pozor na to.

Příspěvek byl publikován v rubrice Dungeons se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.